7روز ضمانت بازگشت

استفاده از 7 روز ضمانت بازکشت چه شرایطی دارد؟

  1. – اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد و قطعه روی خودرو نصب نشده باشد. در صورت نصب قطعه روی خودرو یا آچار خوردن کالا قابل عودت نیست.
  2. – اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.
  3. – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  4. – برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  5. – این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  6. – این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  7. – اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  8. – وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی با شماره 09193820117به فروشگاه اینترنتی داچیا یدک صفری اطلاع رسانی شود.
  9.  اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  10. – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  11. ارسال مجدد یک کالا برای مشتری شامل ارسال رایگان نمیباشد.
  12. در مواردی که کالای ارسال شده مغایرتی با سفارش ثبت شده شما نداشته باشد در صورت عودت کالا به داچیا یدکی صفری پس از رسیدن کالا به انبار یدک مارکت و بررسی پلمپ بودن و سلامت کالا، هزینه واقعی حمل و نقل از وجه پرداختی شما کسر شده و مابقی مبلغ به حساب یا اعتبار شما بازگردانده خواهد شد.
  13. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  14. – در صورت باز کردن پلمپ بسته بندی محصولات شرکتی سایپا و یدک و ایساکو یا مخدوش کردن لیبل پلمپ روی کالا، امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
  15. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، رنگ کردن کالا ، نصبب کردن قطعه روی خودرو یا آسیب رساندن به قطعه امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  16. در صورت مغایرت لطفا با شماره تماس 09193820117 تماس بگیرید
  17. هنگام خروج کالا از انبار داچیا یدک، از تمام زوایا از محصول عکس گرفته شده و  پس از ارسال کالا تصاویر نگهداری می‌شوند. در صورت مغایرت کالای مرجوع شده با کالایی که برای شما ارسال شده است امکان عودت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد.